LED Masker expert

Het overzicht van alle LED gezichtsmaskers

Alle informatie die je nodig hebt

Recent bekeken

Retourneren & ruilen

Alles over retourneren en ruilen

Welkom bij LED Masker, het online platform met het grootste assortiment aan LED gezichtsmaskers. Wij zijn er om jou de beste selectie van producten van verschillende bekende merken en webshops aan te bieden, allemaal op één plek.

We begrijpen dat je soms een product wilt retourneren of ruilen na ontvangst. Retourneren doe je echter niet via LED-Masker.nl, maar rechtstreeks bij de webshop waar je het product hebt besteld.

Waarom? LED Masker is geen winkel of webshop; we verwijzen je alleen naar producten. We verkopen zelf geen producten en hebben ze ook niet op voorraad. Voor een correcte afhandeling van je retourzending is het daarom belangrijk om contact op te nemen met de webshop waar je je aankoop hebt gedaan.

Als je niet zeker weet waar het product vandaan komt of hoe je het moet retourneren, hebben we een handig overzicht met veelgestelde vragen samengesteld om je te helpen je pakket naar de juiste webshop terug te sturen.

Veelgestelde vragen

LED-Masker is  een zoek- en vergelijkingswebsite, en heeft geen fysieke voorraad, maar verwijst jou enkel door naar een aanbieder. Stuur daarom jour retour naar de webshop, waar je de bestelling hebt geplaatst.

Volgens het Nederlands en Europees recht kun je artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder enige reden.

Sommige webshops bieden een ruimere retourperiode, soms tot wel 100 dagen. Controleer altijd de voorwaarden van de specifieke webshop voor alle informatie.

Retourkosten verschillen per webshop. Bij veel grote webshops is retourneren gratis, maar soms zijn de kosten van een retour voor eigen rekening. Controleer altijd het retourbeleid van de webshop alvorens je het pakketje retourneert.

Het retouradres verschilt per webshop. Je vindt deze gegevens vaak op het pakketje dat je hebt ontvangen, op de webshop zelf, of op het retourformulier bij je bestelling.

Hier zijn enkele tips om de webshop te achterhalen:

  1. Kijk op het pakketje voor de afzender het of retouradres.
  2. Zoek naar een formulier in het pakketje.
  3. Doorzoek je e-mails op de naam of het merk van het artikel.
  4. Controleer je betaalrekening en de betaling om de naam van de webshop te achterhalen.

Volgens de wet moet de webshop je binnen een bepaalde periode terugbetalen. Als je jouw geld nog niet hebt ontvangen, neem dan eerst contact op met de klantenservice van de webshop.

Als dit niet tot een oplossing leidt, kun je het beste advies inwinnen via ConsuWijzer.

De meeste webshops doen niet aan het ruilen van artikelen. Het is vaak eenvoudiger om het verkeerde of niet passende artikel te retourneren en het gewenste artikel opnieuw te bestellen.

Of je mag ruilen kan echter per webshop verschillen, dus controleer altijd van tevoren het beleid van de desbetreffende webshop.

Heb je iets in de aanbieding gekocht, en is het nu niet meer afgeprijsd? Dan kun je het beste contact opnemen met de webshop om samen tot een oplossing te komen.